Laatste loodjes

30 november 2009 - Haarlem, Nederland

Welkom op onze reislog! Het is toch wel makkelijk om op deze manier te laten weten waar we zijn en wat we mee maken.

Het aftellen is nu echt begonnen, nog 2 nachtjes in ons eigen huis! Bijna alles is al ingepakt in dozen en opgeslagen in de studeerkamer, dus klaar voor de verhuur. Af en toe vraag ik mij af of wij niet té makkelijk zijn en alles lekker lastminute doen..........we hebben vandaag het beetje kleding uitgezocht dat we mee willen nemen, laatste klusjes in huis gedaan, morgen nog de malaria pillen ophalen en dan zijn we volgens mij klaar voor vertrek.

Behalve ons ticket naar Kuala Lumpur hebben we niks geboekt, dus onze missie is om terug te komen als ons banksaldo niet meer toereikend is! Al met al hopen wij dat dit een lange, leuke en plezierige reis wordt met in onze backpack wat kledingstukken en mooie herinneringen aan thuis!

1. Dennis:
    1 december 2009
    geweldige stap die jullie gaan zetten, ik zie jullie vrijdag in Arnhem.
  2. nadia:
    1 december 2009
    spannend hoor!! succes!! ik ben benieuwd naar alle verhalen!
  3. Said en Nisrin:
    1 december 2009
    Zoooo wij zijn echt niet jaloers!!!
  4. Renske:
    1 december 2009
    Een mooie, langdurige reis samen, in goede gezondheid !
    Leuk dat we in gedachte mee mogen reizen !
  5. Eef en Angela:
    1 december 2009
    fantastisch vooruitzicht, vorig jaar waren wij nog in die omgeving. Geniet en zorg voor elkaar, maar dat komt wel goed. Nog hulp nodig? groetjes Angela en Eef
  6. josé:
    2 december 2009
    Een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan. Veel plezier en leuk dat je ons op de hoogte houdt.
    liefs José
  7. Hasbia:
    4 december 2009
    Ik zal jullie vreselijk missen en wens jullie natuurlijk een onvergeetelijke reis toe.
    Liefs Ayad, Hasbia en Imane
  8. parvati:
    5 december 2009
    Ik wens jullie super veel plezier en ik hoop dat jullie voldaan, gezond, uitgerust en wijzer terug komen. Veeeeel foto's maken en blijven schrijven!!!!
    Dikke kus
  9. Mounia Lemouesset:
    7 december 2009
    Dag Lieverds,
    Hier zit ik dan, op kantoor in de pauwstraat...
    Gisteren lekker gesnikt...en ook lekker gelachen ... en ook heel erg jaloerze gevoelens gecreëerd!
    Nu denk ik aan jullie, waar zullen ze zijn, hangen ze het laatste stukje nog in de lucht? Zijn ze al op hun eerste plaats van bestemming? Wat zou ik graag in jullie schoenen willen staan!

En wat ben ik trots op wie jullie zijn, wat jullie doen en wat jullie samen hebben en er nog meer bij zullen krijgen ;-)

Voor nu een dikke kus en ja Najatje ik mis je nu al.......Bouz jou ook hoor lieverd! Ga met veel liefde en in goede gezondheid en kom minstens met dezelfde dosis terug.
  10. Nadya & Achmed:
    8 december 2009
    Hey kanjers,

Wij wensen jullie een heel fijn reis, heel veel plezier. Hou ons op de hoogte.

Veel liefst, Achmed, Nadya, Senna, Mohamed Amin en Ineya.
  11. sarah:
    9 december 2009
    hoe gaat het meta jullie?
    ik hoop dat het leuk is. genieten jullie?
    en waar zijn jullie nu?
    ooh ik heb zo veel vragen!
    ik mis jullie nu al
    heel veel xjes van sarah
    love jullie! doei!
  12. parvati:
    Hei Schatjes!!!
    Jullie zijn pas een paar dagen weg, maar het voelt toch al heel raar.
    Ik hoop natuurlijk dat jullie het onwijs naar jullie zin hebben en dat jullie snel iets laten horen.
    Ik zit vandaag al sinds 10 uur binnen te wachten op een telefoontje. Ja ja, die goede oude standby-duties, geweldig gewoon. Buiten strijken, wassen en mijn series kijken is er weer eens niet zo heel veel wat ik kan doen, moet immers binnen een uur op schiphol kunnen zijn.
    Ik hoop dat ik mazzel heb en ik toch vrijdag of zaterdag met Jane en Mayuko naar de M.Fair kan gaan. Jasper geeft gisteren nog heel lief de kaartjes langs gebracht.
    Nou.... nog 3,5 uur en dan zit de eerste dag er alweer op.
    Kus Kus Kus en tot...........schrijfs!
    Par
    P.S. stuur een beetje zon deze kant op please, volgens mij hebben jullie daar meer dan genoeg!!!
  13. Kaltoum:
    9 december 2009
    Hardstikke leuk! Veel plezier! En vooral veel foto's maken...wie weet worden we geinspireerd ;)

lfs: Hamid&Kaltoum
  14. mama:
    11 december 2009
    Hallo Lieverds,

ik heb nog niet het gevoel dat jullie echt vertrokken zijn.Het huilen viel nog wel mee hoor. Het kan erger.Als ik de foto's zie dan realiseer ik me dat jullie echt vertokken zijn. Nou geniet van alles wat jullie tegenkomen.Hé Bouziane, niet te veel op die slippers lopen, anders moet je vanwege je voeten terug!Ha,ha.
    Kusjes papa en mama
  15. senna ouali:
    31 december 2009
    hallo leuke vakantie he ik zou daar ook willen zijn over 11 dagen is ineya jaarig ze kan lopen leuke fotos en heel veel plezier nog tot volgend jaar groetjes van achmed nadya senna mohamed amin en ineya en oma fadma beslema