Picture update

5 augustus 2010 - Qinhuangdao, China

Dag lieve allemaal,

Het heeft even geduurd, maar we hebben nu eindelijk de foto's van Vietnam kunnen uploaden zodat jullie een beter beeld van onze reis daar kunnen krijgen.

China was heel erg divers. Yunnan en Sechuan met hun eigen unieke cultuur en het Tibetaanse leven waar wij midden in hebben gezeten (aan de rand van de provincie Tibet). Omdat wij zoveel indrukken hebben gehad en zo veel hebben meegemaakt, was het moeillijk om een kleine selectie te maken ;-) Daarnaast hebben we vandaag ook zeeen van tijd gehad, aangezien we hier in een stadje 300km van Beijing vast zitten omdat we op ons visum moeten wachten, we hebben een computer kunnen lenen zodat we op zijn minst nog een bezigheid hebben hier. Want er valt hier echt helemaal niks te doen in deze grauwe regenachtige stad. Maargoed, hier later meer over. Weer een ervaring op zich!

Liefs,

Bouz & Najat

1. Maureen, Meike en Fabienne:
    5 augustus 2010
    Wat fijn om jullie ook weer eens te kunnen bewonderen; en Najat, wat een mooie foto van jou bij die rode ingang; super...!

Dikke zoen,
    Meike, Fabienne en Maureen
  2. nadia:
    10 augustus 2010
    Hallo bouziane en najat..... wat hebben jullie veel gezien zeg! en wat een leuke foto's weer! aries en ik hebben weer ff alle nieuwe fotos bewonderd!leuk hoor!!! groetjes!
  3. Geesje en Mart:
    15 augustus 2010
    Hoi Najat en Bouziane, wat een prachtige foto's in Tibet en China. Geesje zou er zo naar toe willen. Is het toeval dat we Hamza op foto 52 in Tibet op de stoep zien zitten? Even een retourtje gekocht vanuit Indonesie? Ans en Hamza zullen ook wel van hun reis genieten. Treffen jullie elkaar nog?
    We spraken Ali afgelopen donderdag nog even toen we door de Pauwstraat liepen, onderweg naar een concert in de Koepelkerk van afgestudeerde internationale musici, die allemaal 18e-eeuwse blaasinstrumenten bespeelden. Klonk goed.

Hartelijke groeten en veel reisplezier.

Geesje en Mart
  4. najat:
    1 september 2010
    hallo bouzian en najat

hoe is het met jullie ? merk dat jullie het erg naar jullie zin hebben.... jullie zijn ons toch niet vergeten he!!! gauw terug komen nou hoor, kan je je neefjes en nichtjes weer eens zien

ik zit nu bij mama (je zus) en die doet je de groeten, en hoopt je gauw weer te zien.

xxxx van ons!