Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
328

Over ons

tja wie zijn wij?!?!? Bouziane & Najat.........twee individuen, één geheel!

Over onze reis

Eindelijk is het dan zover, we gaan reizen! Een lang gekoesterde droom wordt nu werkelijkheid, we vertrekken 6 december naar Kuala Lumpur (Maleisië) om aan ons avontuur te beginnen. Behalve dit one-way ticket hebben we een Lonely Planet en een mager gevulde rugzak. Ons doel is om niks te plannen, maar ons gevoel achterna te gaan en ter plekke te bepalen of we links- of rechtsaf gaan, geen tijdsdruk te voelen, onthaasten en het allerbelangrijkste ons vrij te voelen.

Echt een plan hebben we niet, wel een wensenlijst qua landen die we willen bezoeken. We zullen beginnen in Maleisië en daar de eerste nachten bij Jamie doorbrengen (Australische vriendin ontmoet tijdens studie in Canada), vervolgens zullen we via de westkust richting Thailand afreizen. Hopelijk hier voor het hoogseizoen lekker relaxen op een eilandje en dan richting Noord Thailand afreizen om de jungle in te gaan.

Daarna willen we de volgende landen bezoeken; Laos, Cambodja, Borneo (Maleisië/Indonesië), Indonesië, Vietnam, China (Tibet), Nepal, Mongolië, Siberië, Rusland. Het is een plan, dus niks ligt vast en ......... plannen kunnen ook weer veranderen :-)

Ons doel is om met de Trans Mongolië Express, de trein, terug te reizen richting Europa van Beijing naar Moscow. Dit is een spectaculaire treinreis die hoog op ons verlanglijstje staat! We kunnen dit dankzij jullie mogelijk maken, aangezien we deze treinreis als huwelijkscadeau zien waar jullie allemaal aan hebben bij gedragen. Dit is een onvergetelijke ervaring waar wij echt met zijn 2-en van gaan genieten! Bedankt allemaal & we houden jullie op de hoogte!

Bezochte landen

Wij hebben 34 landen (14%) bezocht:

Algerije, België, Cambodja, Canada, Cuba, Denemarken, Duitsland, Filipijnen, Griekenland, India, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Polen, Portugal, Rusland, Singapore, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.